Kommende kampe

Årets spiller kåret af Randers HK Fanklub

Frida G. Møller modtog prisen.

Fanklubben har uddelt årets skulderklap

Dato: 29-04-2024

Da Randers HK Fanklub var værter ved årets sæson afslutningsarrangement med deltagelse af fans, spillere og ledere fra Randers HK, blev der uddelt et par anerkendelser.

Den første var årets skulderklap, som blev uddelt for en ekstraordinær præstation.

At kaste sig ud i at være cheftræner for en samling piger som aldrig har spillet sammen før, og samtidig finde et spilkoncept der passer til spillerne og finde en identitet som hold kræver sit.
    Og når det klare mål samtidig er en oprykning i år 1, er der et naturligt pres på.
    Selv om der naturligt har været udfordringer undervejs, må man sige at missionen lykkedes.

Det må derfor være et fortjent skulderklap til Simon Olsen for hans første sæson i Randers HK.

Simon har fået en karikatur tegning som minde, lækkerier fra SmagfuldDanmark, samt et gavekort til et restaurantbesøg alt sammen doneret af en god ven af Fanklubben. Samtidig var der også en stor flaske vin fra Sparekassen Danmark.
    Tillykke til Simon 🇩🇰 og tak til vores partnere og venner af huset 🙏