Kommende kampe i 1. division

HØJ Elite - Randers HK
      Jyllingehallen

Bustur til Rødovre

Kom med og støt pigerne mod oprykkerne fra Øst.

Nyhed : Randers HK Fanzone

Dato: 08-09-2024

Nyhed til hjemmekampene i 1. Division!

Når Randers HKs 1. Divisionspiger spiller på hjemmebane i Arena Randers Hal 2, vil der som noget nyt være lavet en lille Fanzone ovenfor sektion F,

Her vil der være forskellige aktiviteter, du kan skyde på mål og lave boldtricks med ungdomsspillere fra Randers HK - fremtidens stjerner! Der vil måske være konkurrencer og hvad der ellers findes på i løbet af sæsonen.

Her finder du naturligvis også Randers HK Fanklub!

Vi vil stå klar til at tage imod dig, og fortælle om hvordan vi støtter Randers HK og hvad vi laver af forskellige arrangementer for vores medlemmer.

Har du lyst til at melde dig ind, klarer vi også det! Vi vil glæde os til at byde dig velkommen!

Er du allerede medlem, er det også her du kan tilmelde dig til udebaneture og medlems arrangementer i Fanklubben.

Fanzonen er for alle, og vi glæder os til at se en masse glade fans kigge forbi!