Til Menu

Årets spiller kåret af Randers HK Fanklub

Dato: 29-04-2024

Ved årets sæsonafslutnings arrangement har Fanklubben uddelt prisen som årets spiller, for det vi har oplevet på banen.

Årets spiller var et rigtig svært valg i år!
Med et helt nyt hold skulle vi først lære spillerne at kende. Og hvad skulle vi uddele det for?
Skulle det være til den som havde udviklet sig mest?
Til den der havde scoret flest mål?
Til den der har været en vigtig brik i forsvaret eller den der lægger de gode afleveringer?

Vi havde faktisk 5 kandidater oppe at vende, hvilket fortæller alt om at årets præstation virkelig har været en hold indsats!

I sidste ende faldt valget på den spiller vi synes har holdt det mest stabile niveau, hun har været en naturlig lederfigur på banen og den spiller som har taget ansvaret og initiativet når tingene indimellem har haltet lidt.

Hun har været hammeren og truslen bagfra på et hold med mange dygtige gennembrudsspillere, og det har hun udfyldt flot.

Årets spiller kåret af Fanklubben er Frida Møller
Frida har fået en karikaturtegning som minde, lækkerier fra Smagfuld Danmark, og et par oplevelser, alt sammen doneret af en god ven af Fanklubben. Ligeledes var der også en god flaske vin fra Sparekassen Danmark.

Stort tillykke til Frida 🇩🇰 og tusind tak til vores partnere og gode venner af huset!